Jerzy Różyk

Kupiłeś polisę OCP, a Twój zakład ubezpieczeń odmówił Ci odszkodowania?

Jakie ubezpieczenie wybrać, żeby za szkodę nie płacić z własnej kieszeni?

 

Ubezpieczenie OCP – Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przewoźnika drogowego.

Polisa OCP – dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia OCP.

Agent Bolek: „Jaki zakres ubezpieczenia?”.

Przewoźnik Janusz: „Wszystko jedno, aby było tanio”.

Agent Bolek: „Polisa OCP, sztuk raz, 7 złotych 50 groszy”.

Przewoźnik Janusz: „Dziękuję i całuję rączki agencie Bolku”.

Taki scenariusz to klasyka. Większość przewoźników traktuje bowiem polisy OCP jedynie jako przepustki do otrzymywania zleceń i zwraca uwagę jedynie na cenę. Nie jest ważne, że agent Bolek to szmaciarz a nie ubezpieczeniowiec, a sprzedana przez niego polisa to tylko obiecanka-cacanka. Refleksja przychodzi dopiero wtedy, gdy zdarzy się szkoda, a zakład ubezpieczeń zamiast wypłacić odszkodowanie pokaże wielkie owłosione dupsko. To również klasyka.

Na szkoleniu powiem Ci:

  • do czego tak naprawdę służy polisa OCP,

  • dlaczego ryzykowne jest kupowanie polisy OCP u agenta Bolka,

  • co jest istotne przy określaniu zakresu ubezpieczenia OCP,

  • które elementy polisy OCP są ważne, które mniej ważne, a które bardzo ważne,

  • dlaczego do zawierania umów OCP warto angażować fachowców.

 

Chcesz wiedzieć jak zawrzeć dobre ubezpieczenie, które da Ci szansę na pokrycie szkody przez zakład ubezpieczeń? Albo jak nie być agentem Bolkiem?? 

Zapisz się na szkolenie.

Twoja flota wykręca dużo kilometrów, ale słabo zarabia?
Są sposoby, żeby zarabiała więcej.

Michał Myszkowski

Sprawne zarządzanie flotą pojazdów może przysparzać trudności nawet najlepszym przewoźnikom. To, czy na olimpiadzie otrzymamy złoty, srebrny lub brązowy medal decydują detale - milimetry, a nie  kilometry i sekundy, a nie godziny. O tym, czy w transporcie pojedyncze pojazdy zarabiają, czy nie, również decyduje wiele drobnych czynników.  

Koszt paliwa, leasingu, ubezpieczenia, napraw, ogumienia i materiałów eksploatacyjnych. Polityka paliwowa, flotowa i premiowa. Minimalna stawka za kilometr. Minimalna liczba kilometrów. GPS, analityka oraz czas pracy. To wszystko determinuje wynik Twojej floty. O ile ustalanie stawki kilometrowej jest dosyć proste, zarządzanie czynnikami, które ją determinują już takie proste nie jest.

Na szkoleniu dowiesz się o tych właśnie drobnych czynnikach, które w kalkulacji rojowej dają Twojej firmie korzystny wynik. Dowiesz się również jak za pomocą prostego arkusza samodzielnie sporządzać analizę kosztów floty, zarządzać nimi i szacować ich wpływ na powstawanie zysku lub straty.

Otrzymasz komplet informacji, które z całą pewnością pozwolą Ci odpowiedzieć sobie na pytanie, czy Twoja flota zarabia, czy traci i co wpływa na taki wynik.

Zapisz się na szkolenie.

© 2009 CDS Kancelaria Brokerska