top of page
Szkolenie z cyklu:
"Transport drogowy - jak nie wypaść z zakrętu"
Oszustwa i wyłudzenia towarów.
Siedem grzechów głównych spedytora.
12.11.2020 g. 11.oo

Czy wiesz, że oszust to osoba, która wprowadza Cię w błąd w celu zaboru towaru, 

który zobowiązałeś się przewieźć?

Czy wiesz, że jutro możesz paść jego ofiarą, a pojutrze utracić cały ładunek?

Czy wiesz, że wydanie towaru oszustowi może nie być objęte Twoją polisą OCP?

Czy wiesz, że zobowiązanie do zapłacenia odszkodowania może przekroczyć

Twoje możliwości finansowe?

Nie wiesz? Powiem Ci jak nie dać się oszukać i nie zostać z ręką w nocniku.

Prowadzący szkolenie

Jerzy Różyk

Ponad 34 lata w branży ubezpieczeniowej, w tym 19 lat w obsłudze podmiotów sektora TSL w zakresie diagnostyki ryzyka, szkód i ubezpieczeń i transportowych. Jego główną specjalnością jest prawo przewozowe: międzynarodowe oraz obowiązujące w krajach Unii Europejskiej.

Założyciel i właściciel kancelarii doradczej CDS, która wspiera sektor transportowy w zakresie: określania prawnej odpowie-dzialności wynikającej z zawieranych umów przewozu, prowadzenia nadzoru nad postępowaniami reklamacyjnymi związanymi ze szkodami transportowymi oraz tworzenia programów ubezpieczeń dla przewoźników i spedytorów.

Autor ponad 100 artykułów z zakresu prawa przewozowego, ryzyka i ubezpieczeń transportowych. Współpracuje z wydaw-nictwami: Transport Manager, TSL biznes, Truck.pl oraz z portalami: etransport.pl, Trans.info oraz Infor.pl.

Wykładowca i prelegent na wielu konferencjach, seminariach i szkoleniach transportowych.

Pełen opis szkolenia

contact

Przyjmujesz zlecenia w „ciemno” i zatrudniasz przewoźników z giełdowych „łapanek”? Twoi pracownicy nie sprawdzają spedytorów, którzy zlecają Ci przewozy i przewoźników, którzy odpowiadają na Twoje giełdowe  oferty?

Jeżeli towar zawsze docierał do właściwych odbiorców, machasz na to ręką. Twoi pracownicy również. Komu by się bowiem chciało bawić w detektywa, skoro pracy jest tak dużo, że nie ma nawet czasu na zjedzenie kanapek

Problem pojawia się, gdy Twój zleceniodawca po kilku dniach zgłasza Ci, że towar nie dojechał do odbiorcy. Każesz pracownikowi sprawdzić, co z dostawą. Ten wysyła do podwykonawcy mail i czeka. Nie uzyskuje odpowiedzi, więc uruchamia komunikator i pisze. Również nie otrzymuje odpowiedzi. Dzwoni i … słyszy „Przepraszamy nie możemy zrealizować tego połączenia”.

Po dwóch dniach od terminu dostawy już wiesz, że zlecony Ci przewóz 276 sztuk telewizorów LG powierzyłeś oszustowi. Bierzesz pracownika na dywanik i każesz mu się wyspowiadać. Okazuje się, że dla wyniku i marnych 80 euro marży popełnił on wszystkie siedem grzechów głównych.

Jakie to były grzechy? O tym dowiesz się na szkoleniu

Szkolenie On-Line , 12.11.2020 g. 11:00 - 12:00

Cena za szkolenie:

249 zł BRUTTO - 1 osoba

420 zł BRUTTO - pakiet 2 osoby

520 zł BRUTTO - pakiet 3 osoby

bottom of page