Szkolenie z cyklu:

"Transport drogowy - jak nie wypaść z zakrętu"

(11 edycja)
09.06.2021 g. 14.oo
 

Blok 1

Spedytor od zaplecza, czyli o pracy spedytora z punktu widzenia spedytora.

Gość specjalny 2 OK..png
POZNAJ EKSPERTA

Gość specjalny

Michał Myszkowski

Szczegóły podamy wkrótce.? Musiał sam załadować i rozładować towar? A może myślisz, że roboty na wysokości dotyczą wieżowców, a nie naczep?

To tylko niektóre elementy, na które musisz zwrócić uwagę.

Wiedza o bezpieczeństwie pracy w transporcie pozwala na podjęcie odpowiednich działań w celu usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń oraz  na ograniczenie do minimum zagrożeń, na jakie narażeni są pracownicy. 

Z naszym gościem specjalnym:

  • porozmawiamy o tym, co BHP ma wspólnego z transportem towarów,

  • obalimy lub potwierdzimy największe mity,

  • omówimy, co przedsiębiorca musi zapewnić swoim kierowcom,

  • wskażemy Jakie obowiązki dotyczą pracy kierowcy oraz

  • podpowiemy od czego zacząć by uniknąć wypadku i spełnić wszystkie normy.

Oceń sam, czy to jest dla Ciebie istotne. Jeżeli masz wątpliwości, za darmo możesz otrzymać od nas pomocną dawkę wiedzy z zakresu BHP.

Zainteresowany? Zapisz się na szkolenie on-line.

Blok 2

00-1 bez tła (08.04.2020).png

Transport, szkoda, problem.

Kto i w jakich sytuacjach może żądać odszko-dowania od przewoźnika?

Jerzy Różyk - Kancelaria CDS

Transport drogowy to ciężki kawałek chleba. Szczególnie dla przewoźników, którzy muszą się nim mierzyć fizycznie. Koszty zatrudnienia, paliwa i napraw taboru, ciągłe problemy na załadunkach i tysiące kilometrów to jest to, z czym każdego dnia muszą borykać się przewoźnicy. Do tego dochodzi jeszcze ciągłe straszenie ich karami umownymi i permanentne obciążanie kosztami szkód, często wymyślonych przez odbiorców lub nadawców towarów. Wychodzenie z założenia, że zasadne są również te roszczenia, które nie są zasadne jest ściąganiem skóry z żywego przewoźnika.

Odpowiem na pytania, które są istotne dla:   

Przewoźnika:

  • w jakich przypadkach odpowiadasz za szkodę w przewożonym towarze?

  • jak powinieneś reagować na reklamacje i noty obciążeniowe?

  • jak mierzyć się z nakładanymi karami umownymi?

  • w jakich sytuacjach stała współpraca utrudnia obronę przed roszczeniem?

  • kiedy śmiało może powiedzieć spedytorowi, żeby spadał?

Spedytora:

  • kiedy odpowiadasz za szkodę spowodowaną przez podwykonawcę?

  • jakie są podstawy prawne reklamacji, którą zgłaszasz przewoźnikowi?

  • kiedy nie masz prawa żądać od przewoźnika odszkodowania?

  • dlaczego zarabianie przez karanie nie wróży dobrej współpracy?

 

Myślisz, że może Ci się to przydać? Zapisz się na bezpłatne szkolenie on-line.

Podpowiem, wskażę, zasugeruję. Zupełnie za darmo.

Szkolenie On-Line, 09.06.2021 g. 14.oo

WSTĘP WOLNY

Organizator szkolenia: