top of page

Jerzy Różyk

Czy każda szkoda w towarze musi być Twoją szkodą? Nie.

A co zrobić, żeby nie była? Wiedzieć jak sobie z nią poradzić.

contact

Wiozłeś towar dla spedycji, a Twój kierowca zamiast do odbiorcy wjechał do rowu? Szkoda, bo nie dostaniesz kasy za fracht, a spedytor zablokuje Ci resztę Twoich pieniędzy, bo przy szkodzie nikt nie będzie Cię pytał, czy ponosisz za nią odpowiedzialność. Z góry uznają Cię za sprawcę i każą za nią zapłacić. Ba, nawet nie będą tego żądać – skompensują sobie z Twoich pieniędzy, które dla nich wyjeździłeś. Ubezpieczyciel będzie przeciągał sprawę, a Ty będziesz się zastanawiał skąd wziąć kasę na paliwo i wynagrodzenie dla kierowców.

Pewnie nie wiesz, że Twoja sytuacja nie musi być tak rozpaczliwa. Nie wiesz też, jak powinieneś postąpić w takiej sytuacji. W końcu jesteś przewoźnikiem, a nie prawnikiem. Nie wiesz jak sobie z tym poradzić? 

Na szkoleniu powiem Ci:

  • co musisz zrobić, żeby nie zostać tylko ze szkodą

  • jak ocenić, czy ponosisz za nią odpowiedzialność

  • kto i w jaki sposób może Cię za nią obciążyć

  • jak skutecznie odrzucić reklamację lub roszczenie

  • jak skorzystać z uprawnień, które dają Ci przepisy prawa.

 

Szkodę możesz mieć jutro, a ja już dziś mogę powiedzieć Ci, co możesz zrobić, żeby nie była Twoją szkodą.

Zapisz się na szkolenie.

Brexit jest już na ostatnim zakręcie. Czy jesteś gotowy by z niego nie wypaść?

Czy wiesz co będzie Ci potrzebne by wykonywać przewozy do Wielkiej Brytanii?

Michał Myszkowski

Od 01.01.2021 Wielka Brytania nie będzie już w Unii Europejskiej, a tym samym przestaną obowiązywać stare zasady.

Czy wiesz jakie dokumenty będą ci potrzebne by wykonywać transport drogowy do Anglii?

Czy znasz nowe zasady ruchu w terminalach promowych?

Słyszałeś jak mają wyglądać odprawy celne?

Wiesz jakie są kary, za nie spełnienie któregoś z warunków?  

Na te i inne pytania odpowiemy na naszym szkoleniu.

 

Na szkoleniu omówimy jakich dokumentów potrzebuje kierowca, przedsiębiorca oraz pojazd by spokojnie poruszać się po terenie Wielkiej Brytanii.  Opowiemy o dokumentach EXS i ENS oraz co powinno się w nich znaleźć. Wskażemy czym będzie się różnić transport do Wielkiej Brytanii wykonywany z Francji, Holandii, Belgi, Irlandii czy Hiszpanii? Omówimy wszystkie zagadnienia, które pojawią się od nowego roku, a będą miały wpływ na twoją firmę.

Zacznij już dziś przygotowywać swoich kierowców i spedytorów do nadchodzących warunków. 

Zapisz się na szkolenie.

bottom of page